خريد وب ماني بدون احراز هويت و انتقال وجه

۲ بازديد

نوع حساب كاربري در وب ماني به سه دسته تقسيم مي شود. با پاسپورت الياس مي توانيد خريد وب ماني بدون احراز هويت را انجام دهيد. ولي اين نوع از كيف پول داراي امنيت كمتر و سقف تراكنشات پايينتر است. دريافت پاسپورت فرمال و پرسونال نيازمند ارائه مدارك به شركت هاي طرف قرارداد وب ماني و يا مراجعه به سفارت روسيه در ايران مي باشد. خريد وب ماني بدون احراز هويت در ابتداي شروع به كار با وب ماني توصيه مي شود زيرا شما را از درگير شدن با اصطلاحات ناآشنا و يا از دست دادن پول در امان نگاه مي دارد.

شما مي توانيد با مراجعه به وب ماني و ثبت نام ، خريد وب ماني بدون احراز هويت را انجام دهيد. اين نوع از تراكنش در وب ماني داراي سقف مجاز روزانه 100 ، هفتگي 300 و ماهيانه 500 دلار مي باشد. در ازاي هر مبلغ انتقال وجه ، فرستنده ملزم است درصدي از وجه منتقل شده را به عنوان كارمزد پرداخت نمايد. در صورت نياز به خريد وب ماني بدون احراز هويت و انتقال وجه بهتر است با شركتي فعاليت نماييد كه كمترين مبلغ را به عنوان كارمزد از شما دريافت نمايد. علاوه بر قيمت ، امنيت سايت و صداقت شركت فروشنده وب ماني جهت خريد وب ماني بدون احراز هويت بسيار مهم است و مي تواند شما را از انواع كلاهبرداري ها در امان نگاه دارد.

شركت آي آر اكسچنجر از شركت هاي فعال در زمينه ي خريد وب ماني بدون احراز هويت است كه با سالها فعاليت صادقانه و دريافت قيمت هاي منصفانه توانسته جايگاه خوبي را بين رقبا كسب نمايد. با مراجعه به سايت اين شركت مي توانيد از انواع خدمات مالي شركت مطلع شده و انتقال وجه خود را در امنيت كامل با نازلترين قيمت انجام دهيد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.