شركت هاي طرف قرارداد با پرفكت ماني

۲ بازديد

ممكن است اين روزها بدليل اعمال تحريم هاي بيشتر بر عليه ايران و عدم دسترسي كاربران ايراني به تراكنش هاي جهاني شما هم نياز به خريد پرفكت ماني را احساس نماييد. شما مي توانيد به سايت پرفكت ماني مراجعه كرده و با وارد كردن يكسري اطلاعات اقدام به خريد پرفكت ماني نماييد.

پرفكت ماني در حقيقت نوعي كيف پول الكترونيكي يا حساب مجازي است كه امكان خريد از سايت هاي خارجي و يا نقل و انتقال پول را در حساب هاي جهاني براي ايرانيان فراهم آورده است. حتي اگر شما در شغلي فعاليت داريد كه با كارفرماي خارجي در ارتباط هستيد براي دريافت پول خود مي توانيد اقدام به خريد پرفكت ماني كرده و پول خود را دريافت نماييد. پس از يكسال از خريد پرفكت ماني حساب شما به يك حساب ممتاز ارتقا پيدا كرده و اين امر كاهش كارمزد تراكنش ها را در پي خواهد داشت. به هنگام خريد پرفكت ماني دقت نماييد كه كارمزد انتقال وجه را فرستنده پرداخت مي كند. مثلا اگر قصد انتقال 1000 دلار داريد با كارمزد 0.5 درصد بايد حساب پرفكت ماني خود را 1005 دلار شارژ نماييد. علاوه بر حساب هاي عادي و ممتاز ، صرافي ها و شركت هاي طرف قرارداد با پرفكت ماني داراي يك حساب همكار با كمترين ميزان كارمزد هستند.

در صورت مبتدي بودن در فروش و خريد پرفكت ماني بهتر است از يك شركت متخصص در اين زمينه كمك بگيريد. اگرچه وب سايت و اپليكيشن پرفكت ماني داراي زبان فارسي مي باشند ولي ترجمه ي آن يك ترجمه ي ماشيني و ويرايش نشده است كه ممكن است شما را سردرگم كرده و يا منجر به بروز كلاهبرداري هاي اينترنتي شود. از شركت هاي پيشرو در زمينه ي فروش و خريد پرفكت ماني شركت آي آر اكسچنجر است كه علاوه بر دريافت كمترين كارمزد در تراكنش هاي مالي ، توانسته با ايجاد محيطي امن جهت نقل و انتقالات پرفكت ماني رضايتمندي مشتريان را كسب نمايد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.